Blinkofant: Unterschied zwischen den Versionen
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| data/clock ? comes back out here (rückleitung schebereigster) | | data/clock ? comes back out here (rückleitung schebereigster) | ||
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| data/clock ? comes back out here (rückleitung schebereigster) | | data/clock ? comes back out here (rückleitung schebereigster) | ||
| wurscht | |||
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| DatLoad EQU 0 ;data bit for loading data and control data | | DatLoad EQU 0 ;data bit for loading data and control data | ||
| wurscht | |||
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| ClkLoad EQU 2 ;clock for shift left & loading all selected modules | | ClkLoad EQU 2 ;clock for shift left & loading all selected modules | ||
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Version vom 25. März 2012, 16:52 Uhr
WTF
Recently we got this HUGE led walls.
we disassmbled the monster and now we got ~300 led modules
each 8*9 pixels each pixel consisting of 5 leds = 360 red leds / panel times ~300 panels equals 90.000 leds++ :) we dont know how tp power them yet :)
Doku der pins
- POUT EQU CENTRO ;the leftmost module will be connected to the POUT-port
- ATTENTION! The bit positions must not be changed!
- 8V, 5V, 12V, GND sind auf unseren boards NICHT bestückt mit pins.
1 | data/clock ? comes back out here (rückleitung schebereigster) | wurscht |
2 | data/clock ? comes back out here (rückleitung schebereigster) | wurscht |
3 | DatLoad EQU 0 ;data bit for loading data and control data | wurscht |
4 | ClkRing EQU 1 ;clock for shift left the whole line | CLOCK |
5 | ClkLoad EQU 2 ;clock for shift left & loading all selected modules | wurscht |
6 | ClkBlink EQU 3 ;clock for blinking (0...off, 1...on) | selektrierte spalte blinken |
7 | ClkSteu EQU 4 ;clock for shift left & load control data from DatLoad | DATA! |
8 | DatRing EQU 5 ;data bit for loading data during ClkRing | wurscht |
9 | Reset EQU 6 ;clear all control data | wurscht |
10 | OnOff EQU 7 ;turn on/off the whole display (0...off, 1...on) | turns off ALL the leds when pulled to ground |